Refrein:
Stel je dat eens voor, stel je dat eens voor,
jongens wat een stel!
Stel je dat eens voor, stel je dat eens voor,
samen in form zo gaat het wonderwel.
Als je nog van ons niet hoorde,
nooit ons lied je stoorde,
roepen wij luid, uit volle monden voluit:
Tito's zijn wij, ja rode Tito's zijn wij
In onze stellen, in onze stellen,
is iedereen van tel.
Zing dan STIF, WETT, DAT, ToTo,
allen doen we zo-o,
roepen wij luid, uit volle monden voluit:
Tito's zijn wij, ja rode Tito's zijn wij
In onze stellen, in onze stellen,
is iedereen van tel. | 
Tito's bivak Glons 1976. De kasteelhoeve op de achtergrond brandde volledig af enkele weken later ... |