Titolied |
Tekstschrijver: Mia Vangheluwe Componist: Mia Vangheluwe Jaar: | | |
| Bron: Met een Wenk | | Commentaar: | Klik voor beschikbare media:
 |
|
Kom erbij, zo zei de tito, heb je zin om mee te gaan op een boeiend titoweekend of een bivak op de maan ? Ja daar gaan we iets riskeren door de T-10 te proberen. Misschien heb je al beslist, Zorg dat je die kans niet mist.
refrein: (2x) Bij de titos zit je goed, van de krikker word je kwikker, voel je t kriebelen in je bloed.
Ken je krikker, zei de tipper, en de topper zei : "oh nee!" Das iets nieuws voor ons geschreven. Kom en lees je met mij mee ? Want er staat precies vermeld, hoe het met de titos is gesteld, hoe ze leven, groot en klein, wat ze doen of wie ze zijn. | 
1973 Herselt : Toppers |
|