Toen ik hier op dit bivak kwam wist ik niet wat gedacht.
Ik dacht er zo het mijne van, ik had niet veel verwacht.
Maar na een tijdje wist ik al:
dit reuze-chirobivak zal
heel tof worden niettemin!
Het is hier fijn, het is plezant,
een bivak vind ik intressant,
er zit een liedje in.
Er zit 'n liedje in, er zit 'n liedje in, er zit een liedje in,
er zit 'n liedje in, er zit 'n liedje in, er zit een liedje in.
De Speelklub, Rakwi, Titogroep die zijn er ook weer bij.
De Keti-ploeg die altijd kloeg is opgewekt en blij
Een Aspirant schrijft in de bivakkrant:
"Met de Chiro kom je in het hele land,
dat is best naar mijn zin:
Het is hier fijn, het is plezant,
een bivak vind ik int'ressant,
er zit een liedje in.
Er zit 'n liedje in, er zit 'n liedje in, er zit een liedje in,
er zit 'n liedje in, er zit 'n liedje in, er zit een liedje in.
| 
bivakkrant - Herselt 1973 |