Guitig Liedje

Tekstschrijver: Hugo van der Hoegaerde
Componist: Marcel Petré
Jaar: 1969
  
Bron: Zing met ons mee ! - derde druk
Sa Meisje Zing ! - pag. 90
Commentaar: Klik voor beschikbare media:
 MP3

Eenieder zet zn boze bui opzij
en zet er zich maar knusjes bij...
Dan kunnen wij zo zoetjes aan,
gezellig weer aan t zingen gaan.

Refrein:
Van de bonte dag, de zonnelach,
van de regenboog, die weer eens !oog,
van het fijne spel en de vriendenrel,
van alle goede dingen gaan we zingen,
want in de chiro is het zo (O ! O !),
in de chiro is het zo !

Want doet de avonddeur de dag weer toe,
we zijn op verre na niet moe !
En droomt daarbuiten maneschijn,
dan groeit bij ons het samenzijn !

Want waarlijk bij de chiro is t plezant:
ons bindt een blije vriendenband...
En hangen morgen wolken laag...
we zingen t liedje van vandaag !

Bivak Medendorf 2006

Bivak Medendorf 2006