Wij hijsen bij het gloren van de morgen ons vlagge als een biddend lied want heilig is t geschenk van elke morgen dat God ons weer t aanvaarden biedt
refrein: Draag door weer en wind ons vlagge t teken van de heldentijd laat ze waaien laat ze werven allen voor de grote strijd laat ze waaien laat ze werven allen voor de grote strijd
Wij dragen door de zonnegloed der middag de zegerijke Godsbanier de harde kamp doorheen de tocht der uren hij vindons immer trouw en fier
Wij groeten bij het dalen van de avond het vaandel van het Kristusheer of dragen door de laffe, bange straten het vaandel van de Koning weer. | 
Openingsformatie Chirojongens bivak 1966 Retie |