Ja, kamperen is de mooiste zomersport, waardoor je steeds maar jonger wordt, Je trekt door heel het mooie Vlaamse land, door bos en hei en strand. tralalala...
Het slapen gaat niet altijd opperbest, soms lig je in een mierennest. Je doet van heel de nacht geen oog meer dicht, tot aan het morgenlicht. tralalala...
originele tekst
Kamperen is de fijnste zomersport, waarvan je steeds maar jonger wordt.
Zwerf je door je mooie Nederland langs bos
en hei en strand.
Trala lalalala trala lalalala,
zwerf je door je mooie Nederland
trala lalalala trala lalalala, langs bos en hei en strand.
Het slapen gaat niet altijd opperbest,
soms lig je op een mierennest.
Dan doe je heel de nacht geen oogje dicht
tot het grauwe morgenlicht.
Wanneer je 's morgens in je tent ontwaakt, omdat een koe je wakker maakt, kijk je slaperig naar de zomerzon
die reeds zijn reis begon.
Dan zwerf je heel de dag door bos en hei,
je voelt je vrij, je bent zo blij,
en 's avonds als je uitgezworven bent,
zit je stil voor je tent.
| 
Kerels bivak 1974 Helchteren -
vertrek tweedaagse trektocht
staand van links naar rechts:
leider Marc Vander Elst, Alex Jochmans, Marc Cumps, Marc Vrebos,
Stef Vanderhulst, Luc Trappeniers, leider Paul Moeys
zittend: Michel Robeet, Ivo Deputter, Luc Vermijlen,
Paul Ermgodts, Alain Morris, Johan Desie |