Dit is de Mei, dit is ons levensdroom; stap aan m'n zij, bouw ook uw leven schoon.
Refrein: Dan zal de zonne gloren, hoog aan de hemel staan, dan zal eenieder horen dat wij ter zege gaan, dan zal eenieder horen dat wij ter zege gaan.
Dit is de Mei, dit is 'n jeugdig lied; dat door de groep en door eenieder schiet.
Dit is de Mei, dit is 'n jong geslacht; dat vrank en vrij, blij in de toekomst lacht. | 
Chiro en (V)KAJ samen op stap
Maria Stuyck, Christiane Vermijlen
Wolfgang Desmedt, Willy Stuyck
Firmin Morissens en René Brumagne |