Kom, we trekken door Heuvelland |
Tekstschrijver: Componist: Jaar: | | |
| Bron: | | Commentaar: | Klik voor beschikbare media:
 |
|
Refrein: Kom, we trekken door Heuvelland, iedere afdeling een andere kant, kijk we zijn weer niet te stuiten, zetten ons beste beentje buiten voor een dag: reuzeplezant.
Bij de speelklub komt er een poppenkast jongens wat wordt dat een feest lachen, zingen, dansen, springen en met iedere gast doen we spelletjes om ter meest
Met de Rkwis kom jin Gallië terecht in een dorpje waar heel wat gebeurt en als asterix met de Romeinen vecht doet iedereen mee en niemand zeurt
Bij de Titos hebben ze ze alle zes en daar wordt ook gebruik van gemaakt op een knutselmarkt doet iedereen zijn best ook in een beosspel dat naar nog meer smaakt.
Onze ketis beginnen met een fietsrally zo gaan zop de sportieve toer daarna bosspel en vrij podium als eddy wally in dat lief dorpje dar bij de Voer
Ja, de aspis zitten uiteraard niet stil want bij hen wordt er verkleed gefietst er is een spel, nogal speciaal, dat je wat leren wil en ook een optreden voor wie het verkiest. | |
|