Happy-lied |
Tekstschrijver: E.H. L. Van Overloop Componist: Jo Van de Vijver Jaar: 1968 | | |
Bron: Licht 6/68 pg 229
Zing met ons mee ! - pag. 21 | | Commentaar: | Klik voor beschikbare media:
 |
|
Kijk even naar de kleuren van mijn oog,
en hoor maar eens 't gejuich van onze lach;
dan denkt u zeker aan de regenboog
en aan de vogels van de zomerdag.
Refrein:
Kom bij, kom bij,
kom bij, kom bij,
wij zijn met veel
de vrienden van de lach!
Hahahaha!
Pak aan, pak aan,
pak aan, pak aan
en neem uw deel
van deze mooie dag.
Wij zingen altijd graag van 't leven 't lied,
dat uit de vreugde van ons harten breekt.
Wij hebben graag dat ieder mens het ziet
hoe elk geluk mijn broeders hart ontsteekt.
De dagen lopen nooit voorbij de mens
of hij heeft weer een nieuwe kans gehad.
Een stukje van 't geluk te zijn; een wens
die in het diepste van elk leven zat.
| 
|
|