Stout Liedje

Tekstschrijver: Daan Vanderhulst
Componist: Marc Morris
Jaar:
  
Bron: Notelaar 1990 pg 29 Chiro LP *Dag wereld, dag mensen* Notelaar 1998 pg 31
Commentaar: Klik voor beschikbare media:
 MP3

Stout liedje

refrein:
Ik ben het beu, beu, beu,
want ik wil zingen en springen,
hollen, bollen, rollen,
lachen, roepen, tieren,
dat vind ik fijn,
zo lekker stout te zijn.

Handje geven, vriendelijk zijn,
braafjes wezen, in t rijtje staan.
alstublief meneer en dank u wel mevrouw
ik ben het beu...

Nagelbijten, foei, hoe vuil,
kijk je kleren; nu lief zijn toe,
alstublief meneer en dankuwel mevrouw
ik ben het beu...

Groepsfeest 3 maart 1979

Groepsfeest 3 maart 1979