Stout Liedje |
Tekstschrijver: Daan Vanderhulst Componist: Marc Morris Jaar: | | |
| Bron: Notelaar 1990 pg 29
Chiro LP *Dag wereld, dag mensen*
Notelaar 1998 pg 31 | | Commentaar: | Klik voor beschikbare media:
 |
|
Stout liedje
refrein: Ik ben het beu, beu, beu, want ik wil zingen en springen, hollen, bollen, rollen, lachen, roepen, tieren, dat vind ik fijn, zo lekker stout te zijn.
Handje geven, vriendelijk zijn, braafjes wezen, in t rijtje staan. alstublief meneer en dank u wel mevrouw ik ben het beu...
Nagelbijten, foei, hoe vuil, kijk je kleren; nu lief zijn toe, alstublief meneer en dankuwel mevrouw ik ben het beu... | 
Groepsfeest 3 maart 1979 |
|