Ik blijf in Chiro geloven |
Tekstschrijver: Gerda Van Roelen Componist: Chris Opdebeeck Jaar: | | |
| Bron: Notelaar 1990 pg 32
Notelaar 1998 pg 14 | | Commentaar: | Klik voor beschikbare media:
 |
|
Ik blijf in Chiro geloven en ik stuur een ballon naar boven, want t is het teken, t is het verhaal van kindren dat ik je zing : Vivikune (de Chiro), een uitdaging.
(strofen gedumpt op de CD's)
t Is namelijk zo dat heel bovenaan, een heel arsenaal van machthebbers staan. En daarmee kunnen wij echt niet akkoord gaan, want die doen alsof ze bezitten zelfs de maan.
Voor kinderen is er nergens nog plaats. Is er dan niemand die denkt op kindermaat ? Wij willen jong zijn en liefst zonder bank, nog sjotten en ravotten, geen verliezers, bedankt !
Maar binnenkort doen wij onze zeg, dan stemmen we de partij van de groten weg. Dan stemmen we, dan stemmen we, dan stemmen we, dan stemmen we, dan stemmen we de partij van de groten weg. | 
|
|